1. حضور به موقع سرکار با لباس فرم آراسته رأس ساعت‌های تغییر شیفت (8صبح) و ترک نگهبانی پس از تحویل کار به نگهبان شیفت بعد
  2. بستن درب خروج خودرو و خروجی عابر ضلع شرقی مجتمع و کنترل درب ورود با ریموت از ساعت 12 شب و باز نمودن درب های مذکور ساعت6;30   صبح  و در موارد خاص طبق ابلاغ هیأت ‌مدیره      
  3. گشت زنی در محوطه‌ی مجتمع به میزان لازم از ساعت 10 شب تا 6 صبح و هوشیاری کامل در مراقبت از محوطه، پارکینگ‌ها و انباری‌ها      
  4. جلوگیری از پارک وسایل نقلیه در محل های غیر پارکینگ، محوطه یا پارکینگ‌های سایر واحدها و ثبت در دفتر گزارشات       
  5. عدم استفاده از تلفن نگهبانی جهت موارد شخصی و اشغال نمودن تلفن       
  6. جلوگیری از نصب هرگونه اعلامیه بدون سربرگ و لوگو و مهر هیئت ‌مدیره بر روی دیوارها و تابلوهای اعلانات       
  7. ثبت اطلاعات و زمان تحویل کلیدهای تاسیسات به افراد مسول و دریافت کلیدها پس از اتمام کار      
  8. پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و اطلاع رسانی مناسب به ساکنان با رعایت ادب و احترام و ثبت در دفتر گزارشات    
  9. دقت در نظافت و مراقبت کامل از تجهیزات و وسایل داخل نگهبانی و کلیدهای موجود در جعبه ‌کلید       
  10. عدم دخالت در امور اجرایی مجتمع و اموری که خارج از شرح وظایف نگهبان می‌باشد      
  11. ثبت اطلاعات و زمان تحویل کلیدهای خرپشته به ساکنینی که بیشتر از دو ماه بدهی شارژ معوقه نداشته باشند و دریافت کلیدها در اسرع وقت        
  12. کنترل کیفیت نظافت روزانه از طریق بازدید و تایید آن و ثبت در دفتر گزارش       
  13. نگهبان حافظ اسرار هیأت ‌مدیره و سایر پرسنل مجتمع می‌باشد و مجاز به افشای اطلاعات یا امور محرمانه‌ی مربوط به مدیریت مجتمع نمی‌باشد.       
  14. عدم ترک محل نگهبانی تحت هیچ شرایطی مگر در موارد اضطراری نظیر بازکردن درب آسانسور در هنگام محبوس شدن افراد در آسانسور و . ثبت در دفتر گزارشات.   در شرایطی که نیاز به ترک نگهبانی ضروری است، حتی برای زمانی کوتاه، باید درب اتاق نگهبانی قفل شود و یا جایگزین مورد اعتماد هیأت مدیره در محل نگهبانی حضور داشته ‌باشد.      
  15. ثبت خرابی‌ها و نواقص اظهارشده توسط ساکنان و شکایات ساکنان در فرم ثبت وقایع روزانه و انعکاس به افراد مسئول       
  16. مراقبت و کنترل در ثبت ساعات ورود و خروج نگهبانان، باغبان، کارکنان و اخذ و رویت کارت شناسایی نمایندگان موسسات دولتی و خدمات شهری و ثبت در دفتر گزارش       
  17. در مورد نامه‌ها و مرسوله های پستی نگهبان باید به محض رسیدن نامه، با گیرنده نامه تماس گرفته و جهت  تحویل گرفتن آن با ساکنان در اسرع وقت هماهنگی به عمل آورد. در صورت عدم حضور ساکنان، دریافت مرسولات پس از ثبت مشخصات آن‌ها در دفتر گزارش صورت گیرد و در صورت وم به نگهبان شیفت بعد بصورت کتبی تحویل داده شود.       
  18. کنترل عبور و مرور از طریق دوربین‌های مداربسته  و حضوری به منظور حفظ امنیت و امدادرسانی به ساکنین در شرایط ضروری و هوشیاری و توجه به رفت‌ و‌آمدهای افراد ناآشنا و جلوگیری از ورود افراد مشکوک به  مجتمع و سعی در ثبت مشخصات و پلاک خودروهای مشکوکی که در ساعات مختلف و مخصوصا از ساعت 12 تا 6 بامداد به مجتمع رفت و آمد دارند.       
  19. عدم درگیری و مشاجره با ساکنین در هر شرایطی و تنظیم صورت‌جلسه‌ی کتبی با امضای شهود در موارد توهین و فحاشی و بی‌احترامی       
  20. راهنمایی میهمانان ساکنان با احترام کامل       
  21. جلوگیری از خروج کودکان کم‌تر از 5 سال و افراد سالخورده از مجتمع      
  22. جلوگیری از ورود خودروهایی که با صدای بلند موسیقی وارد محوطه می‌شوند و اخطار در موارد آلودگی صوتی       
  23. بازدید هفتگی وکنترل وضعیت لامپ های پارکینگ ها و محوطه و لابی بلوک ها و شیرهای آب عمومی مجتمع و پشت بام، محوطه پارکینگ و انباریها و اعلام هرگونه وضعیت نامناسب به مدیریت اجرایی  و مالک قسمت      
  24. تذکر در مورد رفع اشکال روغن ریزی اتومبیل ها و نیز خاموش کردن برق انباری‌ها و مشاعات      
  25. اخطاریه شفایی و کتبی به ساکنین در مورد تغیرات در نمای ساختمان و حفظ زیبایی بصری مجتمع      
  26. تذکر شفاهی و تلفنی و برخورد با ساکنینی که ایجاد سرو صدای زیاد و مزاحمت می‌کنند و ثبت در دفتر گزارشات      
  27. نظارت بر زمان بازی کودکان وکنترل ساعت بازی از 5 عصر تا 10 شب        
  28. دریافت شارژ ماهیانه مطابق با لیست‌های دریافتی از هیأت ‌مدیره و تحویل رسید به ساکنان       
  29. تذکر شفاهی مستمر هنگام عبور و مرور یا برخورد با ساکنان بیش از دو ماه بدهی شارژ بدهکار و عدم اجازه ورود خودروهای ساکنین با بدهی شارژ بیشتر از 3 ماه       
  30. تسلیم ابلاغیه‌ها و اخطاریه‌های کتبی هیأت‌مدیره به ساکنانی که شارژ معوق دارند      
  31. دریافت شارژ ماهیانه تنها با استفاده از دستگاه کارتخوان  و عدم دریافت وجه نقد مگر در موارد اضطراری با هماهنگی مدیر اجرایی و تحویل فوری وجه به ایشان جهت واریز به حساب      
  32. به‌روز نگه ‌داشتن اطلاعات ساکنان و واحدها شامل مشخصات وسایل نقلیه، شماره تلفن‌ ساکنان در دفاتر مربوطه      
  33. تحویل فرم اطلاعات به ساکنان و مالکان جدیدالورود و تحویل یک نسخه از آیین نامه‌ی داخلی، تعهدنامه رعایت قوانین آپارتمان نشینی به ساکنان جدید پیش از ورود و دریافت امضا از ایشان      
  34. اسباب کشی فقط از ساعت 8 صبح تا 8 شب مجاز می باشد و منوط به بروز بودن کامل وضعیت بدهی‌های واحد مربوطه می باشد. در صورت وجود بدهی قبلی ورود یا خروج اسباب و وسایل اکیداً ممنوع است. ضمنا خاموش ‌کردن آسانسور بلوک تا پایان اسباب‌کشی و حصول اطمینان از عدم حمل اثاثیه با آسانسور لازم می باشد. تسلیم مدارک اهراز هویت و کپی اجاره‌نامه، قول‌نامه به نگهبان شیفت قبل از ورود اامی می باشد. نظارت بر نحوه اسباب کشی ها به منظور جلوگیری از اشکالات احتمالی وخسارات وارده به ساختمان لازم می باشد و ثبت خسارات وارده ناشی از اسباب کشی می بایست در دفتر گزارش قید گردد.       

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها